2006-08-22

Ad Hox-lösningar

Letade efter stenciler. Fann inte de mest väsentliga, men fick en anledning att sluta läsa Brown (bra?). Dessutom har jag slängt lite papper och hittat ett äpple plus ett par bestick från vårterminen. Besticken ser fina ut; de låg i en påse. Trots att äpplet hade gjort detsamma såg det inte lika fint ut! Omedelbar transplantation ut till balkongen tills jag tar hand om det.

Den som har ätit upp alla (?) mina kollegieblock är elak. Det är kanske bra att jag har anteckningar på datorn. Den dag den går upp i rök blir jag å andra sidan mycket, mycket ledsen. Kanske till och med mer ledsen än en icke-femma på tentan kommer att göra mig.

Jag borde kanske jobba lite igen också.

(Jo, Hox skall jag ta upp som exempel på transkriptionellt reglerade transkriptionsfaktorer.)

Inga kommentarer: